Herkent u zich in een van onderstaande situaties?
- U zou uw klant een PMO aan willen bieden, maar u heeft geen duidelijk beeld hoe u dit kan aan pakken.
- U vindt een PMO voor uw klanten niet zinvol . Ze willen toch alleen hart-filmpjes en bloedprikjes. Onzin!
- U hebt ooit geleerd hoe dat moest, zo’n PAGO, maar hoe gaat dat tegen-woordig?
Als u zich herkent in een van deze uitspraken, of gewoon geïnteresseerd bent in het effectief opzetten van een modern PMO, nodigen we u van harte uit om onze TRAINING PMO te volgen.
Onderwerpen die in de training aan bod komen zijn:
- Hoe u een klantvraag kunt vertalen tot een nuttig PMO advies
- “Geef de klant niet wat hij vraagt, maar wat hij nodig heeft”.
- Wat uw klant wel en niet van een PMO mag verwachten.
- Hoe u het aanbieden, organiseren en uitvoeren van een PMO in overzich-telijke, uitvoerbare stappen kunt onderscheiden.
- Hoe u een goede keuze maakt uit onderzoeksmogelijkheden.
- Hoe u er plezier in krijgt om een PMO aan uw klanten aan te bieden.
De richtlijnen van de NVAB gebruiken we als kompas, maar onze route start vanuit de dagelijkse praktijk. Ons stappenplan begint dan ook bij u in uw spreekkamer.
Deze training wordt gewaardeerd door onze cursisten met minimaal een 8.
Meer weten over deze incompany training mail naar